ח"כ קיש על שימוע לפני בחירות: "לא מדובר במעטפות לנתניהו"

אסתי פלד No Comments on ח"כ קיש על שימוע לפני בחירות: "לא מדובר במעטפות לנתניהו"

"זאת תהיה טעות של היועמ"ש לרוץ לשימוע בלחץ אטומי כל כך בגלל לחץ השמאל", כך אומר ח"כ יואב קיש בראיון ל'מהדורה המרכזית' | החיבורים בשמאל: "אני בטוח שהשמאל יתאחד בזמן הקרוב וככל הנראה יעלון יחבור לגנץ ביומיים הקרובים"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ויו"ר ועדת הפנים יואב קיש (הליכוד) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על ההחלטה שבפתח כנגד נתניהו לקראת שימוע, חילולי השבת, והחיבורים בשמאל והימין.

טעות לרוץ לשימוע: "הנקודה העיקרית זה אם תהיה הוראה לשימוע לפני בחירות או לא. בכדי לצאת לשימוע בלחץ כזה אוטמי לא צריך לקרות. הציבור מכיר את כל הדברים והחשדות ודווקא לגרום ליועץ לרוץ מהר זאת טעות. הציבור יחליט אם הוא רוצה את נתניהו כראש ממשלה עם החשדות כנגדו".

החשדות אינם מעטפות: "אם הציבור לא היה יודע שום דבר, יכול להיות שהיה צריך להבהיר, לאור ההדלפות המרובות כבר מכירים. אם היו חשדות שקיבל כסף או מעטפות מאנשים זה צריך לברר. אבל התנהלות מול התקשורת בואו נחקור את כל הפוליטיקאים. והציבור יחליט בקלפי".

חילול שבת: "לא יודע אם יש כאן התנהלות חסרת שיקולים אחרים. יש כאן בניה על ידי עובדים זרים זה נעשה משיקולי בטיחות בחיי אדם. צריך להמנע מעבודות משבת אם זה לא פיקוח נפש".

החיבור בשמאל: "בטח שיהיו חיבורים בשמאל, ללא ספק יהיו. גם בימין שיש מפלגות עם חשש שלא יעברו את אחוז החסימה צריך להתאחד לגוש גדול. הכל פתוח יהיו עוד שינויים".

האזינו לראיון המלא:

 



0 תגובות